2009/08/05

交換日記 #05

Dear 花花世界肶,

看了你幾篇天堂北海道日記,看到你每天在風和日麗的天氣下穿梭於七彩繽紛的花間中活潑地擺著kawaii pose影相,我實在是深感極度羨慕,恨不得即刻飛過來再與你於花間中飛舞。

哈哈。

我在地獄這邊就忙到死去活來,差不多兩個星期無時間返公司,日曬雨淋在外面跑跑跑,剛剛先被雨淋到全身濕,仲要係有帶傘都全濕,昨晚八號風球都要去做活動,唉... 都係個句,好想好想好想好想好想去旅行啊~~~ (叫囂中)

你問我最想去的劇集場景?? 暫時應該仲係【悠長假期】木村同山口智子同居的大廈,好記得佢地兩個在2樓玩彈彈波,由2樓投落地下再彈返上去接住,還有山口智子經常在大廈樓下會聽到木村的鋼琴聲,當然唔少得有個大廣告招牌的天台啦! 係佢兩個悄悄話同玩煙花的浪漫地方,真係夠哂經典啊~~~



最近無影到咩特別相啊,就用阿pat近照頂住先啦,你睇佢個樣幾咁衰幾咁唔順超~!! haha!! 不過我都係會咁愛佢~ 閃啦~ ;p



決定食少d KFC的我上