2009/08/30

交換日記 #07

Dear A,


新髮型幾好啊~ 但點解張相會咁濛呢?? 怕咩醜~ 一向覺得簡單清爽最適合你(襯哂你外表同性格),千其唔好有一日同我講想留長頭髮,我一定會大大力反對囉~!!

最近天氣真係好反常,另到我都反常埋,真係從來未想過自己可以在開住冷氣的晚上去沖個凍水涼,我是個一年365日都係要開熱水爐沖涼的人,頂多夏天有時在日頭可以沖沖凍水涼,因為日頭太陽會將自來水曬暖,但現在連夜晚都有暖的自來水提供,晚上都有30度的氣溫,簡直是前所未有的酷熱,地球真係好病,相信好快香港就再沒有冬季,以後就再沒有機會著秋冬裝,每次想到這裡個心都會寒一寒,只有背心短褲的人生太可怕了吧!!

撞正出碟的日子當然會好鬼忙,好在這兩個幾月的"死忙期"終於都捱過啦,9月開始會好好多,又可以再繼續計劃我的放假旅行大計,希望可以順利成事啦~ 我真係唔想得個講字!!





可以去睇Khalil的演唱會真係好開心,要多謝華納好同事的安排,我都知門票好難搵,所以我真係好留心去聽每一首歌。更意外的是今天能在工作中再碰上了Khalil,可以親口同佢講句﹕'你個show好正!!' happy happy!! ^^



真心想恭喜千嬅結婚的我上