2009/07/25

交換日記 #04

Dear 壽星肶,

書展??!! 唉.. 真係唔好搞我。

雖然我還未放棄閱讀習慣,如果現在有間誠品在我面前我仍然是會雙眼發光,但香港的書展對我來說已經是零興趣,可能年紀大啦,要我熱死辣辣同班死o靚仔去迫真係唔好搞我,我又唔係渴望要去一睹o靚模風采,我又唔係無錢買雪糕牛奶,要睇書我自然識得去書店買。

不過07年的書展還是一個不錯的回憶 :)

這幾天腦海不停想著旅行的念頭,可能工作太苦悶,好想真正去放個假,放開所有工作悶氣。正在計劃希望在8月實行,地點人物都未想啊,因為最難是可以找到'好腳'一齊去,知道你會去北海道工作,我都好有衝動買張機票跟埋你去啊!!

其實去那裡都好,能夠放鬆一下自己就足夠了,工作令我心情差了很多,再不出去叉叉電我怕我會爆炸!!

明天是你的大日子啊~ 生日有什麼願望?? 有什麼禮物想要?? 我就祝你健康精靈!! 最緊要一家人生活過得開心快樂!! 當然唔少得春風好快好得意啦~ haha! 記得我們的飯局啊!!






今日去了 FOLLOW Pakho 的我上