2009/08/13

為食推介 -【川燒】

恭喜恭喜!!
又有朋友榮升老闆進軍飲食業喇!! 好野~ 以後又多個地方成為朋友們的聚腳點了。



【川燒】 - 一間以賣四川串燒為主的串燒店,日本串燒就食得多,川燒跟他們的最大分別是所有燒物都會加上適量辣粉及四川香料孜然粉去燒,令燒出來的食物都充滿一種川辣的特別味道,非常惹味!! 當然如果客人不愛辣的話,他們亦設有鹽燒及蜜糖燒的選擇,對顧客果然相當細心 :)



開張大喜日子,一眾朋友們當然要去撐撐場啦! 我們都試了很多食物,最特別要推介就是他們的海鮮,大蝦龍蝦生蠔元貝白鱔三文魚頭墨魚咀大眼雞樣樣有,而且非常新鮮! 還有自家製燒海鮮棒及超巨型甜粟米,絕對是我的最愛!! (sorrrrry.. 掛住食.. 完全唔記影相.. 唔好打我!!) :p



"串到爆" 個牌坊係咪好得呢?? 係我們幾個朋友一齊送的開張禮物,你睇阿老細幾happy~! haha!!

不設加一,價格實惠,幾個老細又靚仔,晚飯消夜最好選擇! 有興趣就去幫襯下啦~ 做朋友算係咁啦! 你睇我幾鬼hard sell~ ;p

********************************************************

Data: 九龍尖沙咀漆咸道南29-31號,溫莎大廈10-12B地舖
Tel: 2311 8101
營業時間: 1800-0300