2009/07/06

交換日記 #02

Dear 鴨肶,

請你真係要原諒我寫blog比常人慢百倍,講真,我寫一篇blog要用上好多精神(完全睇唔出呢??),就算是幾十字對我來說都幾吃力,因為我會用好多時間去想應該寫什麼? 又會用好多時間去想究竟d字點寫? 用邊句四字詞會貼切? 對我這個文字白痴來說,一個星期一篇已經叫正常,所以你都唔好對我抱太大期望,最多我盡量嘔比你好未?? hehe!!

講起你個紋身,你知你啦,永遠一(鼓)幹勁想做就做,後果當然要閣下自負啦!! 但其實我覺得都不失為一個幾好回憶,它也代表了你的"青春傻勁" ,還記得那時候在現場我都差點因為你紋我又想紋,好在我個人比較猶豫不決,如果唔係...

最近,我發覺自己愈來愈不喜歡去那些一大班人的場合,我是絕對喜愛我身邊的每一個朋友,但是我更害怕一個人混在熱鬧裡頭的感覺,好像特別的寂寞。

其實在某這時候,我還是蠻在乎別人的目光。



對啊,前兩晚都跑了去跟朋友把酒談心,一談就談到天亮,感覺還不錯啊,只要不是猜枚劈酒,我還是喜歡跟適量的酒精做朋友。


吃了一盒車里子當晚飯的我上