2009/01/13

Recently

最近..

  • 好想寫blog但又不知到要寫什麼又怕人家話我懶又怕人話我blog無野睇,每次想到這裡我就會同自己講: 「blog係寫比自己睇,緊係有靈感有事有幹先寫啦!!」

  • 覺得好凍但又唔想穿太多衣服!! 好怕擁腫<--(好似寫錯)!! 所以我最多只會穿兩件,一薄一厚,但唔會穿米之蓮羽絨!

  • 愛上翠華的咖哩豬扒飯 + 檸檬薏米水,正!!

  • 決定了今年要為出年搬屋做好準備!! 我要重過新生活!!

  • 非常沈迷Facebook的Pet Society遊戲,終日為點樣可以多賺錢而煩惱,亦為花了$500只抽到一朵花而沮喪半天。

  • 深深體會到做護士的偉大,原來照顧一個(精神)病人係要有好高EQ同好多愛先得,自知自己還未做到最好,但真係非常希望病人可以盡快康復,一團和氣!!

  • 發現這類(精神)病人,總有一個在附近,唉...

  • 要恭喜阿哥Louie!! 因為佢終於願望成真,四月結婚!! 但選在日本結婚,佢個人果然仲係咁招積!! :p

  • 期待老丁同Tina今個月凱旋回港,闊別差不多四個月,真係要好好聚一聚!! 念!!

  • 覺得最深刻的娛樂新聞係內地媒體認為章小姐沙灘豔照是中國人"恥辱"?!?!? oh my god!! 原來我們還是停留在石器時代??

好! 待續!! O_o