2008/12/29

my 'colleague'




今日想介紹我其中一位高層同事 Hiro!

佢強項係每日在office巡視我們的工作情況,之後向我老闆報告!

由於佢地位超然,我們對牠都會忌諱三分,

講到佢為人,我可以大膽講句,絕對係我見過最惡又最有性格嘅紫娃娃!!

經過3個多月的相處,仍然係未成功拉近我們的距離,

我仍然未有資格成功咁摸到佢一下!!

只要一接近佢2呎範圍內,或欲想申手觸摸,請小心閣下的手指,

隨時有可能比佢咬一啖! 而牠更會向你狂吠! 你知佢有幾大聲嘛?? (= =')

雖然如此,我仍然會繼續向難度挑戰,09年其中一個願望係要征服 Hiro!

因為佢實在太得意啦~ ^^